دیشب یه خواب نسبتاً وحشتناک دیدم دنبال Tranexamic acid بودم و رفتم از ترالی اورژانس برش دارم و کشوی اول ebox رو باز کردم و بود اونجا! در حالی که جزو داروهای ترالی نیست.و ماجرا اونجایی دارکتر میشه که بعد اینکه خونریزی طرف رو بند آوردم بهش هپارین زدم به صورت فری با میکروست مثلا حالا تقریبا تو سی تا هم دایلوتش کردم :))
ما را در سایت "والس پروانه ها" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 62