موکول کردن احساس خوشحالی به برآورده شدن خواستههای خارجی، مسیریه که از اول محکوم به شکسته.ما به دنبال چیزها نیستیم، دنبال احساسی هستیم که رسیدن به اون چیزها بهمون میده و تنها راهیم که بلدیم به اون حسها برسیم تغییر دادن شرایط خارجیه برای تغییر حالات درونی. یه مسیر غیر مستقیم برای خوشحال بودن! در حالی که یه مسیر مستقیم برای این کار وجود داره و اون مسیر ایجاد صمیمیت با خود و شناخت عقاید و احساساته. تو زندگی همیشه یه چیزی هست که کمه ولی این نمیتونه مانع از این بشه که خوشحال باشم. با سامون دادن به دنیای درونی، از محل اطمینان و آرامش میشه رفت دنبال چیزهایی که میخوای و رسیدن بهشون به مراتب راحتتر میشه چرا که در این صورت تصمیم ها رو بهتر میگیری، موقعیت ها رو میبینی و با اعتماد به نفس میری دنبالشون ! خلاصه که خوشحالی یا همین لحظهست و یا هیچ وقت .
+برداشتی از گفتههای حسین عرب زاده بود.
ما را در سایت "والس پروانه ها" دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58