"شما گیج شده اید .شما گیج شده اید...گیج"
صداش در سرم تکرار کنان طنین انداخته بود.
صبر نکرده بودم که حرف هایش را کامل بزند. صبر نکرده بودم که بشنوم می خواهد چه ها بگوید و اصلاً آیا می خواست چیزی -چیزهایی- بگوید؟
"گیج شده اید"
گفتم من آدم ماندن نیستم. کسی ماندن را به ام یاد نداده است... رفتن و هرگز برنگشتن را خوب می دانم. خوب می دانم. می دانم...خوب!
گیج نشده ام...گیج نشده بودم...گیجم کرده اند ...کرده بودند!
با ذهنی آشفته که نمی دانست به کدام جهت بگریزد؟
و اصلاً آیا راه گریزی بود؟
#آیدا_همتی
#عای_دا
ما را در سایت "والس پروانه ها" دنبال میکنید
برچسب: شماگیج, نویسنده: بازدید: 145